m3

Mole fladfisketur og smørrebrød 13.11.2022

14 morgenfiske herrer og èn dame, da Birthe Schjønning havde dristet sig med på denne søndagstur, – mødtes ved klubhuset på Halsskov Rev kl. 09.00 prik. – desværre var indløbet et afbud p.g.a. sygdom.

Der meddeltes frit fiskested for alle, dog var man 2 om en bakke børsteorm, så det var ligesom en ”par-fisketur”.

Der var foreslået alle også at medbringe lidt skalrejer, således man var beredt ved stor bidelyst, der var absolut bidelyst men af hvad?

Ja ved afsluttende smørrebrød i Revhuset, hvor også præmierne – sposeret af Flemming – skulle tildeles var vinderen Gert med 30 cm skrubbe efterfulgt af Kurth med skrubbe på 27 cm, – desuden præmieredes Bo Skavn for fangst af Kutling og Ingolf med fangst af 10 krabber, men også Hvilling var at finde på fangstrapporterne, – men størrelsen !!!!

Vi havde den glæde, at vores Grand Old Man, æresmedlem og eneste medlem fra stiftelsen af vores forening i 1966, næsten 90 årige Peter ”Trabant” Larsen, deltog i dagens arrangement, idet Ingolf havde hentet ham i Dianalund, – hvor Peter nu bor, – en livsbekræftende god oplevelse og tak til Ingolf…

Lige et par billeder af forsamlingen ved morgen mønstring og afslutning, samt Christian med en fin krabbe og Bo med en Kutling.

Udvalgsmedlem Mogens Hansen, som ikke kunne deltage hele dagen, gjorde os den tjeneste at hente og dække til smørrebrødet – dejligt!

God stemning og ønske om gentagelse.
På husudvalgets vegne
Flemming