Revet 30.4.23.2

KLF forårs Loppemarked på Revet 30. april 2023

En flok morgenfriske medlemskræmmere og ”personaler” mødte i klubhuset på dagen kl. 08.00, så efter lidt morgenbrød og kaffe gik vi alle i gang med opstilling af det hele i læ af Isbådeladen (nordvestenvind).

Hele arrangementet var markedsført på 15 facebook markedspladser, hvorfra så også var modtaget enorm mange gode respons, ligesom rigtig mange havde ”liked” og ”delt” – mange tak for det.

Det resulterede også i, at det var rigtig godt besøgt og vi fik skabt lidt markedsstemning i lyset af, at vi forsøgte at fastholde, at handlen første startede på annoncerede tid kl. 10.00.

Efterfølgende har så lige været kort evalueret med alle aktører, – hvorfra er modtaget generelt stor tilfredshed med arrangementet, – dog med lidt få gæster om eftermiddagen, hvilket nok også skyldtes de meget få hornfisk på Revet og talrigt fremmøde fra starten.

På klubhus og medlemsområdet var der glædeligt rigtig mange der nød de gode Ingolf-pølser, – samt jeg også er vidende om, at bl.a. Chr. Pedersen var ambassadør for nye medlems-indmeldelser, – hvilket er en yderst relevant dimension, – da et sådan arrangement og indsats også har til hensigt af ”sælge” vores klub og dens kvaliteter!

Tak for Jeres indsats og indstilling.

referent
Flemming