jul226

JULEAFSLUTNING d. 15.12.2022

På denne råkolde december-aften havde 33 medlemmer fundet vej til klubhuset og havde et hyggeligt samvær, hvor der fra bestyrelsens side, var lagt op til supert 6 dobbelte bankospil med rigelige mængder til den søde juletand, ligesom et næsten ødselt flot kineseri/lotteri, med et overflod af gode grejpræmier, – det hele lidt en julestue 2, da der desværre ikke var den fornødne tilslutning til den oprindelige og traditionelle julestue på Fæstningen den 26.11., der som bekendt måtte aflyses.

Bestyrelsen havde også besluttet, at der uddeltes et indgangsnummer, hvor der så blev trukket lod om et gavekort, dertil kom at Fam. Kirsten og Erik Skjoldstrup igen igen kom med et par fine juledekorationer, som så også kom med i denne lodtrækning, – mange tak for disse sponseringer!

Lykkens gudinde var denne aften Ingolf Pedersen fra Husudvalget (dog ikke iført bastskørt e.l.), – men til gengæld et fint ekstraheld, for han var så ”uheldig” at udtrække sit eget nummer og vandt derved gavekortet til Madam Bagger.

Husudvalget stod for gløgg og æbleskiver, hvor der blev sat ca. 10 liter gløgg og 160 æbleskiver til livs.

Som der var lagt op til, forekom det som alle havde en god aften og med formandens ønske om en god jul og godt nytår, skiltes vi og ses igen i det nye år.

GOD JUL & GODT NYTÅR