IMG_6250Top

Tirsdagsfiskernes – 5 marts 2024.

Det var en kold morgen 10 tirsdagsfiskere mødtes på p-pladsen ved Reersø Rev. Heldigvis var det tørvejr og vinden var jævn fra øst- nordøst. Det var højvande, så man måtte vade for at komme rundt om pynten for at komme til det lige lange stykke, hvor der er godt at fiske. Hold da op et syn, der mødte os, da vi rundede pynten. Kæmpe gigantiske jord skred fra klinten. Flere meter var skredet ned. Det så ret uhyggeligt ud. Kun et par steder var skredne nået ud i vandet, så vandet var stadigvæk meget klart. Egentlig er det utroligt som bund forholdene har ændret sig her i vinter. Der er kommet meget mere sandbund specielt på øst siden af revet, men på det lange lige stykke hvor vi fiskede, var der fin blanding af tang og sand. Desværre var der ikke fanget noget, da vi mødtes til frokost, men humøret var højt, specielt da kagen og en lille en til halsen blev budt rundt. Så endnu en god fiskedag var gået godt.