IMG_6158Top

Tirsdagsfiskernes – 21. november 2023.

Temperaturen viste 4 grader og vinden noget blæsende, så det var temmelig koldt. Alligevel mødte 10 tirsdagsfiskere op på kajen ved Korsør Fæstning. Målet var at fange nogle fladfisk. Hertil var der bestilt børsteorm, men de var ikke særlig effektive, for det eneste der blev fanget, var 2 krabber. Flere havde rejer med, men heller ikke de kunne lokke nogle flade til biddet. Efter hånden som formiddagen skred fremad og fangsten udeblev, samtidig med at folk begyndte at fryse bravt, blev samlings tidspunktet rykket noget frem til ca. kl. 11. Det var ikke et most, at madpakken var spist, før der var kage. Steen K M havde igen lidt varme til halsen med i form af en flaske whisky. Det lunede godt. Nu begyndte folk lige så stille at trække hjemad, dog ville flere prøve ved Amerikakajen om der var held her. Det vides ikke, om der blev fanget noget. Nu fik tirsdsgsfiskerne også prøvet at fiske efter flade. Jeg tror ikke det er sidste gang, at vi prøver igen.