TopGM2

Tirsdagsfiskernes – 16 april 2024.

Vejret så ikke for godt ud, da vi kørte mod Græsmarken ved Ugerløse næsten på Asnæs. Det klarede heldigvis op og solen begyndte at skinne. Der var ikke meget vind, men den drillede fluefiskerne, da den kørte noget rundt. Specielt ved klinterne. Vi har ikke før fisket på denne destination, men 8 fiskere mødte op, og man kunne køre helt ned til vandet, hvor der var en p-plads. Forholdene var ideelle med et godt badekar og tangskove kystnært. Så man behøvede ikke at vadefiske. Da vi mødtes kl. 12 havde flere haft fisk på krogen. 3 kom på land, men den fjerde ville ikke med ind, for den slog et par slag og væk var den. Desværre var de ikke store nok. Så målet kunne ikke holdes, så de måtte ud igen. De var i god foderstand, så der må være føde nok, selvom der ikke synes meget liv i vandet. Det er nok ikke sidste gang vi kommer her, for det var et godt sted, Når vinden er gunstig og ikke fra sydvest.

Niels