topStander

Standerstrygningen 28. oktober 2023

I vinteren 2022/23 besluttede Bestyrelsen at indføre et nyt begreb i Korsør Lystfiskerforening – en fejring af udendørs-sæsonen med standerhejsning i foråret og standerstrygning i det sene efterår.

Vi har netop lørdag d. 28. oktober afholdt 2023-standerstrygningen.
22 personer deltog og oplevede en dejlig hyggelig dag sammen med venner i Revhuset.

Forud for strygningen af hhv. KLF-fanen og Dannebrog holdt formand Claus Sønderskov en tale, hvor han fremhævede de mange gode ture og arrangementer afholdt over sommeren – de fleste på initiativer taget af medlemmerne selv og dermed helt i overensstemmelse med vores vedtagne struktur.
Formanden udtrykte glædede over, at ”Ny Struktur” endelig begyndte at vise sine muligheder og styrke.
Claus Sønderskov sluttede af med bemærkning om, at nok var udendørs-sæsonen afsluttet, men i løbet af vinteren ville der være en gode række arrangementer i Revhuset, som han opfordrede medlemmerne til at deltage i.

I Revhuset bød Foreningen efterfølgende på et sildebord med tilhørende øl og snaps.
Spisning blev en stor succes og det var ikke så få glas sild, som blev tømt i takt med at hyggen, snakken og historierne blev bedre og bedre 😊

Bestyrelsen takker for den store opbakning det nye arrangement har fået og lover, at Standerhejsning/strygning fremover vil være en fast tradition i Korsør Lystfiskerforening.

Bonusinfo:  Standerhejsningen næste år afholdes 6. april 2024 kl. 11:00