PT5

KLF tur 30.10.22 PUT AND TAKE – SORØ FISKEPARK

Vanen tro – med godt humør og kvikke bemærkninger, drog 9 KLF,ere (desværre 2 sygemeldinger) til Sorø Fiskepark denne smukke søndag med usædvanlige 17 graders varme.

Konceptet var ganske klart og under kyndig ledelse af turleder – Jan Lyster -, vi fisker i ca. 4 timer, hvorefter Flemming griller gode nærende pølser og magert flæsk.

Ja vi fangede ikke al verden, men vejret var jo alt for godt, – nåh ja slet ingen ting, – men som sædvanlig blev det totalt glemt i lyset af det gode humør og kærligt drillende kammeratskab, som hersker på disse KLF ture.

Så efter dette hyggefiskeri og under den gode grill afslutning, med Flemmings glemte salt til flæsket …. Var af samme sponseret lidt præmier som tildeltes til: Hans Henrik Bahne for en flot regnbueørred, – (I kender det udtalte spørgsmål, når folk har været på fisketur; ”fik Du noget?” – Ja det gjorde Hans, han fik en regnbueørred af én ved søen, så han vandt førstepræmien, 2. præmien gik til Uffe for hans gode mod og faste karakter med indtagelse af ristede kødfrie pølser og 3. præmien gik til Ingolf gode skaffer-egenskaber.

Præmierne bestod af lærerige DVD’er til P & T fiskeri …

Turleder Jan Lyster har proklameret en ny fremtidig tur til Kalred og så skal der fanges giganter.

Tak for en fornøjelig dag hvor både spinne og fluegrejet blev luftet

Flemming