Tur til Storåen 24-28. april 2024

Så er det tid til at realisere drømmen om at fange en laks i Danmark?  Tag med KLF en tur til Storåen – en af Danmarks bedste lakseåer.

Åens samlede kvote for laks i 2024 er endnu ikke oplyst.

Hovedparten af denne kvote hører til ”Holstebro og omegns Fiskeriforenings” zoner, så der burde være nok at tage af. Gå ind på foreningens hjemmeside www.hof-storaa.dk hvor du kan se mere om fiskeriet, zoner og regler.

Det er en fordel at melde sig ind i Holstebro og omegns lystfisker, da det er billigere end at købe dagkort www.hof-storaa.dk

Som medlem af KLF (Danmarks sportsfiskerforbund) får du refunderet det der svare til medlemsskabet her, ca. 4-500 kr.

Vi skal bo i en lejlighed, indrettet i en længe på en gård der ligger 7 km. Vest for Holstebro, og kun 200 meter fra en af de bedste zoner i Storåen. Der er plads til 8 mand i lejligheden. Vi har lejligheden fra onsdag kl.12 til søndag kl. 12.

Det vil være mulig at tilmelde sig for 2-3 eller 4 overnatninger, hvad der passer bedst ind i den enkeltes plan.

Transport aftales individuel, det er dog mest hensigtsmæssig at køre 2 sammen.

Prisen for kost og logi på turen vil blive ca. kr. 500,- pr. mand for de 4 dage.vi afregner derovre da der ikke er udlæg til leje.  Dertil skal lægges kørsel, broafgift og fiskekort (I 2023 var prisen i april ca. 500 for dagkort)

Der vil blive arrangeret en tur i juni, 15-18 efter kvote 2 på store laks.(aflyses hvis vandtemperaturen er for høj)

Skulle du være blevet interesseret i at tage med, så kontakt:

Søren Christiansen på sc@mail.dk eller42417363