Køb/Salg/Bytte aften i Revhuset torsdag 31. oktober 2024 kl. 19:00-21:30

Det er blevet efterår og vi skal handle og bytte al det grej, som vi ikke selv får brugt.

Bestyrelsen ser gerne, at endnu flere medlemmer kommer med grej og udstyr, så kig nu dybt i skabe og skuffer efter alle de gode ting og deltag i løjerne denne aften.

Vi låner Jægernes lokale. Det skulle give plads nok, men ved stor tilmelding begrænset antallet af borde hver sælger kan råde over – alle skal have en chance denne aften.
Hvis du vil sikre dig et udstillings-bord, så er bordbestilling en god ide.

På et af bordene vil grej efter afdøde Niels Møller (Urmageren) være fremlagt og prissat.
Her er mange gode ting at komme efter i næsten alle kategorier og prisklasser.

Du kan også indlevere effekter til den velkendte KLF-auktion.  Bemærk: Mindstebud er 50 kr.

Salget starter først kl. 19:00, men der vil dog være mulighed for sælgerne til at klargøre bordene fra kl. 18:30.

Revhusets køkkenchef byder på de vidt berømte Revhuspølser samt kaffe m. marmorkage til yderst fornuftige priser.

Bordbestilling til:   Jesper Thykjær på tlf. 42807500 eller mail: seatrout@outlook.dk